Blogger Devamını Oku yazısını değiştirmek

Blogger Devamını Oku yazısını değiştirmek




Blogger için o kadar güzel geliştirmeler öğrendim ki şimdi sizlere bunlardan birini göstermek istiyorum.
Blogger de kategori sayfalarında çıkan read more yani Devamını oku bağlantısını aşağıdaki resimle değiştireceğim yani
artık devamını oku yerine istediğim resmi koyabileceğim. bunun ne faydası olacak okuyucuya daha derli toplu görünecek birde blogger devamını oku font yani harf biçimi klasik blogger temaları kullananlarda yandaki widgetlerle aynı biçimdeve boyutta.
yani devamınını oku harflerini büyütsem widgetteki harflerde büyüyor. css ile ayrı bir div belirledim div class div style olarak yazıya kodu ekledim fakat yine widget metinleriyle aynı kodlamayı kullandı. ben istiyordum ki arka planı siya yazı beyaz olsun yani şöyle;
Blogger Devamını Oku yazısını değiştirmek

bakalım olacak mı?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MHP İhsan Barutçu Kaset Skandali

Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler

İbni Sina Hastanesi Doktorları

AnaSayfa | iletişim | sitemap
2008-2020 Bloggeryum ©