Blogger whatsapp ta paylaş butonu ekleme

Blogger whatsapp ta paylaş butonu ekleme

evet uzun uğraşlar sonucu blogger blogspot siteye whatsappta paylaşma butonu eklemeyi başardığımı sanıyorum ve daha denemeden bu içeriği oluşturuyorum.



Blogger Blogspot bloguna Whatsappta paylaşma butonu kodu ekleme
Bildiğiniz gibi blogger yani .blogspot.com sitelerin size ait bir serveri ve host alanı yok bunun için de istediğiniz herşeyi öyle servere atıp blogger'a ekleyemiyorsunuz. bu aralar bir çok populer sitede dikkatimi çeken whatsappta paylaş butonunu bende blogger sitelerime eklemek istedim pek çok şey var ama işte blogspot dinamik içerikli bir site olduğu için whatsapp sharing .com dan veya onun gibi host gerektiren başka yollardan olmuyor. host alanı google tarafından muhafaza edildiği için öyle button .js veya .css atıp site içinde yol veremiyorsunuz. blogger kodları olan expr:href ...?share .url şeklindeki kodlarla defalarca denedim. olmadı. şimdi denediğim sistemin olacağını umuyorum. (inşaAllah)
olursa çözümü buraya yazıp sizlerle paylaşacağım.

haa birde şu sıkıntınız var yaptığınız değişiklik blogger sitenizin mobil şablona etki etmeli çünkü insanlar whatsapp ı cep telefonlarından kullanıyorlar. blogger kullanıcıları bilirler mobil şablon olsa ayrı dert olmasa ayrı dert. herneyse şimdi içeriğimizi noktalayıp bir test edelim bakalım.

Elhamdülillah oldu. ama anlatması biraz karışık bugün de saat geç oldu başka zaman inşaAllah anlatırım. ipucu addtoany sitesinden ekledim.
mobil şablonda da görünüyor. hadi gözümüz aydın Blogger'lar artık gelsin mobil paylaşımlar :)
blogger+whatsappta+paylaş+butonu+ekleme

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MHP İhsan Barutçu Kaset Skandali

Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler

İbni Sina Hastanesi Doktorları

AnaSayfa | iletişim | sitemap
2008-2020 Bloggeryum ©