Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler

Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler - Küfürsüz Mizah
-18+küfürsüz+karikatürler
merhaba internette bazen canınız çok sıkılabiliyor whatsapp ta veya facebook ta online arkadaşlarınız olmayabiliyor bu gibi durumlara elinizde telefon öylece bakıyorsunuz ve canınız çok sıkılıyor. ben şahsen komik resim yazıp google imageste arıyorum bazende komik capsler arıyorum bazende hareketli gif resimleri animated giflerden arıyorum bunların hepsi çok eğlendirici şeyler fakat ben dindar bir insanım ve karikatür olsun caps olsun karşıma çoğunlukla +18 belaltı espriler içeren içerikler açık saçık çizimli küfürlü ahlaksız karikatürler capsler ve gif resimleri çıkabiliyor.

Bende ne yaptım bulduğum, güldüğüm komik olan tüm capsleri karikatürleri ve hareketli gif resimlerini telefonumda tabletimde ve bilgisayarımda biriktirdim sonra ulan dedim sen bir blogcusun senin bir çok blogun var hele bi resimimages blogun var ki gelen giden yok içerikte yok al işte bu komik küfürsüz seçme karikatürleri bu içinde amk yazmayan ayıp olmayan capsleri ve bu +18 olmayan komik eğlenceli ve sevimli hayvan giflerini sitende topla senin gibi bir sürü insan vardır bunlardan rahatsız olan. onlarda canları sıkılınca doğrudan senin resimimages bloguna gelsin. ve bu seçme karikatürleri capsleri hareketli gif arşivini tek tek oraya koymaya başladım.
Başladım ama 100 sayfa oldu gelen yok giden yok içerikler google da çıkmıyor buna biraz destek olmak lazım diyerek işte bu blogumdan bu bağlantı içeren yazımı
oluşturdum sizlerde dindar biriyseniz ve karikatür caps hareketli gif severseniz sizleri de Küfürsüz karikatürler siteme beklerim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MHP İhsan Barutçu Kaset Skandali

İbni Sina Hastanesi Doktorları

AnaSayfa | iletişim | sitemap
2008-2020 Bloggeryum ©