Hadise - Denenmişi Denemek Yok Dinle

Hadise Denenmişi Denemek Yok Hiç Olmadı Kitabımda Olduramassın Şarkısı Dinle


Hadise süpermen video klip
Hadise' nin "Aşk Kaç Beden Giyer" adlı albümünün bir parçası olan Süpermen şarkısının en beğenilen bölümü olan Denenmişi Denemek Yok Hiç Olmadı Kitabımda adlı bölümünü başlığa yazmayı tercih ettik. Aşağıdaki video penceresinde "Play" tuşuna basarak Hadise' nin Süpermen isimli şarkısını dinleyebilirsiniz. Aslında sizlerler Hadise - Süpermen mp3 indirme linkini de paylaşmak isterdik faka bu yasal olmadığından söz konusu değil. İşte, Hadise - Denenmişi Denemek Yok video:

Etiketler: hadise süpermen dinle, hadise denenmişi denemek yok dinle, hadise süpermen yeni versiyonu dinle, hadise süpermen albümü izle, hadise süpermen şarkısı sözleri, hadise denenmişi denemek yok hiç olmadı kitabımda olduramassın bedava mp3 indir

Hadise - Denenmişi Denemek Yok (Süpermen) Video Klip




Hadise - Denenmişi Denemek Yok (Süpermen) Şarkı Sözleri


Kay biraz ileri, konumuz yasak ihlali
Çok saftım değil mi ben de, olanları yuttum yani
Sen sustukça ben haberlerini kuşlardan aldım
İnsan böyle işte, bozuldum gel gör şaşırmadım
Kim bilir zehirli dudağında
Kaç gecenin kaç güneşin tadı
Bende hiç hasar yok aslında
Çocukken oynardım ben bunları
Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın
Nasıl bir düşmek bu böyle gözden, Superman olsan toplayamazsın
Denenmişi denemek yok, hiç olmadı kitabımda, olduramazsın
Senin kırık sandığın bu kalbi çoktan uçurdum, durduramazsın
Zorrr
I ıhhh
Hiç zahmet edip de düşünme o ihtimali
Hiçbir söz değiştiremez kararımı, fikrim baki

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MHP İhsan Barutçu Kaset Skandali

İbni Sina Hastanesi Doktorları

Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler

AnaSayfa | iletişim | sitemap
2008-2020 Bloggeryum ©