Deniz Seki - Okusamda Söyleyemem Adını Dinle

Deniz Seki Okusamda Söyleyemem Adını Çünkü Ben Seni Suya Hapsettim Dinle


deniz seki
Deniz Seki' nin beğenilen parçalarından biri olan Suya Hapsettim' in şüphesiz en ağıza dolanan kısmı Okusam da Söyleyemem adını çünkü ben seni suya hapsettim. Bu yüzden başlığa öyle yazdık. Eğer, siz de başka şarkılarda ağzınıza dolanan kısımlar varsa bize yazın. Biz de yayınlayalım.

Etiketler: 2011 deniz seki, okusamda söyleyemem adını, ben seni suya hapsettim, deniz seki sözyaşlarım dinle, suya hapsettim video izle

Deniz Seki - Okusam da Söyleyemem Video


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

MHP İhsan Barutçu Kaset Skandali

İbni Sina Hastanesi Doktorları

Küfürsüz -18 Karikatürler komik capsler ve hareketli gifler

AnaSayfa | iletişim | sitemap
2008-2020 Bloggeryum ©